Tuesday, July 04, 2006

Till svärmor...


...har jag gjort ett kort, jag väntar på dom nya hänglarna men dom har väl fastnat hos någon elak posttant *spekulerar*

Detta kortet får hon ( dom) för att dom alltid ställer upp och har barnen, när det behövs..så nästa vecka kommer jag att vara gräsänka, eftersom jag jobbar, och dagis är stängt kommer restan av familjen befinna sig på Öland, i sommarstugan med svärföräldrarna.
Snacka om att jag ska pyssla! *livet leker*

Tack maraij för all inspiration du sprider och alla små finurligheter du kommer på.

4 comments:

Zarah said...

SÅÅÅ sött kort - nu vill jag verkligen att mina nya stämplar ska komma...! ;)

...och då menar jag inte hÄnglar utan muhror! (*hittar på ett ord, i brist på ett vedertaget sådant*)

Anonymous said...

Jättefint kort! Gillar alla cirklar jag ser - måste prova! Jag hoppas att du får en riktigt pysslig och trevlig vecka nästa vecka då...!

Anonymous said...

Linda så fint kort! Inget ont som inte har något gott med sig heter det väl :O)

Kramen Anna

webmosterhelene said...

Vackert kotr!! Så härligt!!!

Kram
/H