Monday, July 24, 2006

Starka mediciner..

..är jag inte van vid..så jag var ganska borta vid vissa tillfällen igår, ;-)
men idag känns det lite bättre..ska försöka pyssla lite i em/kväll, jag har ju en beställning fortfarande som jag inte har gjort...sen har jag lite övrigt på gång...känner mig sugen att jag ska scrappa lite, ett liten avbrott i kortmakandet är aldrig fel!

Mannen och barnen åker till stugan igen i kväll, så jag blir själv några dagar till, kan ju vara rätt så skönt ;-), iallafall nu när ryggen känns bättre.

3 comments:

Emma said...

Aj din stackare, inte roligt att ha ont i ryggen! Ibland är det bra att det finns starka mediciner även om man blir lite snurrig av dom. Hoppas att du blir bättre i ryggen snart!!

Anonymous said...

Å så skönt att det känns lite bättre! Hoppas det blir bra illa kvickt!

Anonymous said...

Å då för vi hoppas på lite fina alster snart!! Håller tummen för att det ska kännas bättre snart!