Saturday, July 01, 2006

Kort till en 60 åring!


Stämplen är en gammal hängel, som är en av mina favoriter, mest för att så många inte har den tror jag!;-)
Pappret är ett av de första jag köpte, det är från Karen Foster, även det rosa pappret jag använde på mitt hej kort som jag gjorde hos Sanna är ett an de http://photos1.blogger.com/blogger/1882/1953/1600/hanglarhej.jpg

Första papprena jag köpte, roligt att dom kommer till användning!
Man kanske skulle ha en utmaning att använda gamla papper, och dekorationer!
Ska fundera lite, jag återkommer!

3 comments:

Erica said...

Jättefint kort, igen! Du är så bra på att få till så mycket underbara detaljer! :)

gudrun said...

Så fine, FINE kort du har lagd i det siste.
Dette her sirkelkortet er bare helt skjønt.
Så flink du er som greier å bruke opp dine gamle papir. ;-)

Anonymous said...

Vilket läckert kort! Blomman är underbart uppbyggd. KF-pappret känner jag igen, jag har ett sådant liggandes i dammgömmorna också - inte ett lila utan ett märkligt babydiarréfärgat...