Thursday, July 06, 2006

Rolig post!


Idag dök det efterlängtade paketet upp! (tack Marie)!
Tyvärr har jag lite lite tid just nu till att skapa, ska jobba i morgon och åker till sommar stugan över helgen..men nästa vecka ska jag pyssla, jobbar på dagarna med när jag kommer hem ska jag kasta mig över dom, nu ska jag bara bestämma mig...vilket motiv ska jag börja med...?!!

Idag kommer Karin hit vi ska nog åka och bada+ att jag ska få prov stansa hennes nya Qk alfabet Paige, själv väntar jag på både Katie classic LC och handprint mini UC.......

Hörs efter helgen!

5 comments:

Anonymous said...

Wow! Så mycket fint!! Längtar efter att få se vad du hittar på för inspirerande! Simma lugnt! Jag fick också en hÄngel i Posten idag!

Anonymous said...

Ohhh så många fina stämplar!

Vad jag längtar efter att få se vad du skapar i galleriet!

Kramen Anna

Anonymous said...

Ska bli kul att se dina fina alster nästa vecka!

Anonymous said...

Ser massor fram emot att få se vad du hittar på med alla fina stämplar!

Anonymous said...

jaha. där fick jag svar själv. kunde ju bläddrat lite längre ned. :)

(ang sjöhästarna)