Sunday, July 23, 2006

Lite frånvarande...

...jag har sååååå fruktansvärt ont i ryggen!
Det började för 2 veckor sedan..vi var och badade och jag höll i Madicken och PANG! sa det när vi hoppade upp ocn ner i vattnet..sen fick jag krypa iland. :-(

Det har gått upp och ner men jag har klarat av att jobba, men sen i fredags har jag inte kunnat resa mig själv eller klä på mig eller gå på toa..men idag har jag varit hos läkaren..tydligen var det något ledband i ryggen eller nått..jag har fått starka värktabletter..så jag hoppas att det vänder snart! Så pyssla är uteslutet eftersom jag inte kan sätta mig ner.....

Nu ska jag gå och äta lite..det är tur att man har en man!

10 comments:

Erica said...

Krya på dig, och se till att du blir ordentligt uppassad!

Anonymous said...

Kram på dig gumman!!!

Anonymous said...

*kram*

Anonymous said...

Oj oj! Hoppas du blir bra snart!

Ellinor said...

Krya på dig!

Anonymous said...

Men din stackare, att det skulle bli så illa... =(

Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart!

Anonymous said...

Men söta du! Så ska man väl inte göra!!!
Hälsa mannen att han ska pyssla om dig riktigt ordentligt!

Anonymous said...

Åh, nej! Stackare!! Krya på dig!

webmosterhelene said...

Men vännen då :-s Det låter inte alls skoj, hoppas du mår bättre snart!

Kram
/Helene

Elisabeth said...

Aj, aj! Hoppas att du blir bra snart!