Saturday, February 18, 2006

Scrappat.....


...och det var längesedan, tror att jag har haft en scrapblock, eller har det bara varit tidsbrist?
Tycker inte det är så roligt att scrappa längre, tycker att alla mina kort är dåliga och att jag inte kan riktigt bestämma vilket format jag ska scrappa i, tycker att det är så snyggt med 12x12, men jag behärskar inte det riktigt *SUCK*

Kort är mycket roligare att göra känns det som, men det har nog att göra med prestations ångest, jag vill ju vara den som inspirerar och med mina kort känns det som om jag gör det, men inte med mina LO, konstigt egentligen, för det är ju istort sätt samma produkter.

Jag provade först att scanna, men det blev jättekonstigt, vet inte om det blev bättre att fotografera, men man ser ju lite bättre.tror att det blev konstigt för att dropparna och labelholdern litter med 3D kuddar.

7 comments:

gudrun said...

Siden din er kjempefin!
Du inspirerer både med dine kort og med dine LO'er.
Jeg er ferdig med min scraplift av deg til din GD-periode, og det var kjempegøy! Tusen takk!
Jeg har selv scrappet lettera i mange år....men da jeg byttet til 12x12 var det en stor besfielse for meg.
For oss som pynter endel er dette et ideelt format, dessuten syns jeg det er lettere med balanse og bildeplassering i det kvadratiske formatet. ;-)
Du får vel bare "jobba på2 og prøve litt...jeg er sikker på at det snart løsner, for du er jo SÅ flink!!
Ha en fin dag fortsatt.

Klem

Lene S said...

Wow så kul side! Digger den store røde sirkelen og oveskriften som er "transparent". Synes du er en superflink scrapper!! Og som Gudrun er jeg ferdig med min scraplift av deg til GD perioden din. Det var jättekul!!

Anonymous said...

Hej Linda! Din sida är jättefin! Tycker också det är svårt när det känns som att man inte har några roliga foton att scrappa. Jag scrappar också 12x12 nu, skulle nog ha svårt att gå tillbaka till A4.. Får komma förbi shopen i mars när jag är i Kalmar och säga hej! Hoppas det är okej att jag länkar till din blogg ifrån min? Kram
Malin

Anonymous said...

Jättefin tycker jag den blev Linda!

Kram

Anonymous said...

Jag älskar både dina kort OCH dina Layouter! De är lika inspirerande vilket som. Hoppas du kommer ur din lilla "block" snart, för jag vill se mer! :) kram!

Mikaela said...

Jättesnygg lo!

Malena said...

Jag blir också inspirerad av dina layouyter - scrappa mera Linda!!!