Sunday, February 12, 2006

Jobbig vecka..


har det varit, min stora kille har bestämt sig för att testa att bo hos sin pappa, vilket känns väldigt hårt att han inte vill bo hos oss längre.
Men han måste nog få prova, för att få ett lugn i sig, han har alltid slitits mellan oss, även om det är 9 år sedan vi separerade så har aldrig samarbetet fungerat, trist med sant!

Iallafall så bad Marcus mig att göra en dörrskylt till hans nya rum, så det gjorde jag!
Tror att han kommer att tänka på oss när han tittar på den.

Han tyckte att den blev bra, och jag känner mig nöjd!

2 comments:

gudrun said...

Alle har det slitsomt avogtil, linda.
Håper du får bedre dager etterhvert.
Barn er selvstendige mennesker og de gjør jo som de vil...håper din store "kille" finner ut av livet sitt.
Jeg tenker på deg! (selvom jeg ikke kjenner deg så godt, så syns jeg at jeg kjenner deg litt gjennom PG og denne siden din her. ;) )
Knallfint dørskilt du har lagd til hans nye rom. Så fint at han ba deg om å lage det! :-)

Klem til deg.

Anonymous said...

Hoppas det löser sig gumman!
Snygg skylt du gjort till hans rum!