Friday, February 17, 2006

Härliga färger..


Igår köpte jag nya kuddar, en underbar randig från Linum, och glänsande från Indiska.
Dessa ska färgsätta tv-rummet, allt annat går i grått-svart-beige och vitt, inte så kul kanske men väldigt bra om man gillar att förändra med årstiderna.

tror att jag ska åka och köpa bordet jag bloggade om igår, jag ska ju ändå in till stan och klippa mig, min brors tjej A, är frisör och jobbar på salong tiger i Kalmar.

Sååå det kanske blir något självporträtt idag när man är ny klippt! :-))

En liten fråga till er som läser min blogg är; kommer ni att ändra något inredningsmässigt hemma nu till våren?

3 comments:

Millan said...

Jättesnygga kuddar du köpt, jag håller med om att färgerna är härliga!
Jag har inga större inredningsplaner för våren, fast vi skulle verkligen behöva tapetsera om i hallen...Får se om det blir nånting med det...

gudrun said...

Kjempefine puter du har kjøpt deg. :)
Fargene du har valgt til ditt TV-rom høres hyke, varme og avslappende ut. ;)
Å møblere om, ha planer og gjøre om litt av og til er gøy.
Jeg har ingen spesielle planer ennå....men tenker litt på å kanskje få meg noen gardiner i stua...
Har vanligvis ikke det...men det kunne jo vært gøy med litt avveksling...
Ellers blir det nok bare litt ny farge på putene og kanskje ett nytt pledd i min 50-talls-loppis-sofa (hvis det ikke blir ny sofa opå neste loppis til våren, da ;) )
Ha en fin dag.
KLEM;

Anonymous said...

Vilka fina kuddar! Tycker det är perfekt att matcha med tavlor och kuddar och ha basfärger i rummen, det är så härligt att ändra om lite nu och då. Planerar att sy lite nya kuddar och sätta upp nya gardiner i vardagsrummet... den som lever får se.

Skönt att gå till frisören, det borde verkligen jag me göra snart.
KRAM