Wednesday, October 25, 2006

Tack för att ni lyssnar!

Efter att jag hade läst Hellas inlägg så kändes allt lite bättre, tack Hella!
Hoppas bara att jag får ihop tillräckligt många timmar så jag klarar gränsen, just nu känns det som jag skulle kunna jobba med vad som helts i december för att få i hop mina timmar....funderar på att ringa och kolla om någon behöver köks eller serveringshjälp till julborden, då får man ju ihop många timmar!

Sen kan jag berätta att jag flyger till Sthlm och symässan nästa fredag, jag ska dema lite åt Magnolia...så är ni i närheten av Sollentuna fredagen -söndagen den 3-5 november så måste ni ju komma förbi....

Dessa tider kör jag demo..

Fred 3 nov 15.00
Lör 4 nov 16,00
Sön 5 nov 11.30

Jag kommer att dema distress målning..bla...jag kommer att jobba på en grej i helgen som jag även hoppas på att kunna visa för er som kommer dit!

6 comments:

Anonymous said...

Jag är i Sollentuna dessa dagar så jag hoppas jag får tid att komma och titta.

Du skall att det ordnar sig med a-kassan. Men man blir alltid orolig fort det gäller pengar.

Anonymous said...

tyvärr kommer jag inte att vara på mässan, men jag tror du får jättekul!

Glad om jag kunde ge dej lite hopp iaf :) Jag vet ju inte vad som händer efter nyår iofs, men det orkar jag inte ens tänka på själv just nu. för tillfället är jag sjuskriven från aktivitetsgarantin, vilken drömsits va!!? :/ Men innan när jag inte var det, så jobbade jag på timmar och gick på aktivitet för att fylla upp till heltid. Hoppas det kommer att vara kvar efter jul. Då får man ju pengar från försäkringskassan o det kanske blir lite lindrigare, även om det känns tragiskt just nu.. kram på dej Linda!

Anonymous said...

Jag kommer på mäsan, men kan inte stanna tils demonstrationen. Så synd för det hade varit så kul att se :)

Hoppas att det ordnar sig med a-kassan, det är inte kul när det inte blir som man tänkt sig :(

Anonymous said...

Jag kommer själv arr hjälpa Skapa Hobby med Fiskars demo under Symässan. Vi kommer att ses! Å jag vill så jätte gärna hinna se ditt målande.... När man nu ÄNTLIGEN har chans att lära sig av ett proffs!
///Laila (lailass)

Anonymous said...

vist är det piss jag får inget av min a-kassa just nu för att en handläggare där gjorde en blunder i infon till mig.... så jag får inga pengar alls från a-kassan just nu och jag kan inte söka fler jobb än jag gör skit stressigt mentalt och för migrän ofta nu pågrund att jag är orolig.. ond sirkel men vi får inte ge oss Linda!

Hilde said...

Godt å høre at du har det litt bedre nå.
Hadde jeg enda bodd i sverige... skulle så gjerne vært på men messen i stockholm og den i Karlstad også... Elsker den svenske scrappestilen!!
Men et lyspunkt finns det. Hobbyhimmelen som jeg er designer for har en stor ordre inne hos Magnolia... og gjett om jeg gleder meg til det da!!??

Klem