Sunday, October 15, 2006

Nästa allt är avbockat..



..på min lista, jag håller på med det sista mingel kortet.
Jag måste säga att jag känner min rätt så nöjd men min pyssel helg har hunnit det jag var tvungen till,.... men vad det ser ut här hemma..imorgon måste jag städa.

Madicken får vara hemma imorgon hon har lite feber och en grym snuva och hosta, så då kan jag ju städa ...eller pyssla ;-)

Korten här över är till två små prinsar som har födds i våran närhet.... ganska enkla kort med de som ska få dom är inga pyssel människor, så de ser nog inte skilldnaden på ett kort som tar 40 min och ett som tar 3 timmar. Så det fick bli 40 minuters kort!

13 comments:

Anonymous said...

Hej Linda!

Som vanligt har du gjort helt underbara kort. Själv har jag inte hunnit pyssla något överhuvudtaget då min son har haft krupp. Inte så roligt. Mitt månadspaket från Magnolia har äntligen kommit så jag är lite pysselsugen och när jag ser dina kort blir jag bara sugen att köpa fler stämplar. Magnolia gjorde ett bra val när de valde dig till designer.

Många kramar

Maria Eklund

fridakarolina said...

Såg inte din fråga på bloggen förrän nu, sorry! :(
Jag har jobbat i helgen och var inte inloggad alls igår. Det var en drop-in-träff idag, vi brukar inte ha någon föranmälan. Jag kan mejla dig när vi bestämt datum för nästa scrapträff, blir troligen en söndag igen.

Linda Muhr said...

Det blir kanon Karolina!

Annika kort & gott said...

Kul när man har flyt när man har en del "måste-saker" på listan. Tycker att dina prinskort var jättefina och den lilla kronan var absolut pricken över i:et...

kram Annika

Anonymous said...

Söta och enkla kort, enkelt är snyggt!

Kramen Anna

Anonymous said...

Bra jobbat!!! Fina grejer!

Anonymous said...

De var som vanligt en stor inspirationskälla. Allt du gör inspirerar mig. Måste bara få komma på en pysselträff och se "the big star" in action.
Gillar både de enkla kort du gör och de mer arbetade.
Vaddå sugen på Magnolia stämplar *visslar lite oskyldigt*

Anonymous said...

Härligt fina kort linda....
Jag har inte hunnit pyssla alls men CamillaB har hottat upp min blogg så den blir med bilder nu...
Kul...
du vet att du är super Välkommen till kungälv och våra pysselträffar...

Karma said...

Jättefina kort, Linda. Jag är lika imponerad som vanligt av dina konstverk!

Anonymous said...

Vad fina korten är! Gillar verkligen den lilla kronan över i-et (hm, hur skriver man det? ;-))Bra jobbat!

Hilde said...

Flotte kort Linda. Som alltid!!

Anonymous said...

Jättejättefina kort som garanterat kommer att uppskattas! Vad skönt att höra att det i alla fall inte går på 5 minuter för dig att göra dina fantastiska skapelser... (säger jag som är så långsam av mig och blir stressad av alla snabba pysslare...=)

Anonymous said...

40 min eller inte, dom är jättesnygga =)