Wednesday, February 07, 2007

Äntligen...

Tack till Lina som har ritat denna fina skiss till Scrappiz
Stämplar från Magnolia, killen är urklippt från en födelsedagsinbjudan, döskallen har jag ritat dit själv, och på bakgrundstexten har jag stämplat ett extra hjärta.


....känner jag mig nöjd med ett kort..jag har haft en liten svacka och känt mig så missnöjd, så skönt att det har släppt..jag har faktiskt gjort 5 kort som jag är nöjd med, men kan bara visa ett;-)





2 stycken har jag skickat till Norge till en swapp som jag är med i, och 2 stycken har jag skickat till SWE bloggen. Men ni kommer att få se dom så småningom...;-)

12 comments:

Anonymous said...

Jätte läckert kort!

Anonymous said...

riktigt häftigt kort!!! gillar massor! :-)

Casa Ottman said...

Supersöt pirat!
Fint kort :)
/Helena

Anonymous said...

Hur underbart som helst! Vilket kanonkort... Kram!

Anonymous said...

Kanonfint kort, den lille piraten är ju helt oemotståndlig! Nu blir man - återigen - sugen på att shoppa ännu fler stämplar hos Magnolia....
/Muffin

Camilla said...

Älskar detta kortet! Hur fint som helst!

Anonymous said...

Superläckert kort!!!
Du är så duktig Linda!!!

Kram Kicki

Inge Groot said...

O my this card looks awesome Linda!

Petraso said...

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Läckert kort!
visst var den skissen inspirerande... detta kort är så inspirerande linda

Sanna F said...

WOW!!!!
I LOVE IT!!!

Karma said...

Superfint!!

Malin said...

Hur kan du vara missnöjd med något du gör? Obegripligt! Du är så sjukt duktig. Beundrar allt du gör och önskar att jag vore lika duktig.