Friday, April 07, 2006

Jaha..!


Så har man börjat jobba igen, det känns som om jag är mer effektiv när jag jobbar, än när jag är arbetslös! ;-)
Jag ska jobba hela helgen, inga roliga tider men det får gå, lör 7,30-15,30 och sön 8-17,30.
Som tur är så jobbar jag bara var 3:e helg, och under detta vicket blir det nog bara 2 gånger. så nästa vecka är jag ledig tis och fredag som kompensation, det känns ju skönt!
Igår gjorde jag ett kort till min bror som fyller 25 idag, men är sjuk, så vi kommer väl att fira honom i nästa vecka, vilket är tur eftersom jag inte har gjort något kort än från oss, detta är från mamma!

Men visst är det svårt att göra ett kort till en kille i den åldern, tyckte inte att någon av mina hänglar stämplar passade, så det fick bli denna stämplen från Lindy´s stamp gang, på det andra kortet blir det en penny black, min enda penny black som finns med på alla hjärtans dag korten.

4 comments:

Anonymous said...

Vilket jättefint kort till din bror!

Jag hoppas att du får en bra helg även om du jobbar. det jag kan sakna från den tiden jag jobbade helger (i vården) är just de lediga dagarna mitt i veckan - det var så perfekt för att fixa allt möjligt från myndighetskontakter till tandläkarbesök!

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Jättesnyggt!

Hoppas att du hinner kombinera pysslandet och jobbet så att jag slipper sitta här och sukta efter Muhren-alster =) *kram*

Anonymous said...

Åhh vilket underbart kort!
Hoppas du hann koppla av lite också i helgen! kram!!

Anonymous said...

Så himla snyggt är detta!

Såklart du ska lifta om du vill ;)
Ha en bra dag!
Kramar