Tuesday, January 02, 2007

Några mål...

Grattis kort till kusin Hampus som fyller till helgen


Jag har funderat på att ha några mål inför 2007

*Shoppa mer, låter kanske konstigt men jag handlar nästan ingenting jag har ju sån tur att jag får allt mitt material från Magnolia..så jag vill försöka att shoppa lite själv ;-) mer Qk.....

*Använda mina stämplar på andra sätt, försöka att göra egna papper med mina stämplar..exprimentera mer...

*Försöka att variera mina upplägg, insåg när jag skulle ladda upp mina 10 favorit kort att jag har 2 upplägg som jag varierar det händer inte så mycket mer på mina kort...;-)

* Att inte ha så stora krav på mig att allt måste vara perfekt utan att våga misslyckas...för att lära mig nya saker..

*Att försöka att scrappa iallafall mina favorit foton..

Må så gott!

7 comments:

Anonymous said...

Låter som bra mål, tycker jag. Lycka till med dem under året!
Gott Nytt önskar jag dig också!
Kortet är jättefint också....
Kram

Hilde said...

Nydelig Linda!!
Og flotte mål du har satt deg. Selv om jeg syns at du er fremragende akkurat slik du er!!

Rika said...

This is so cute!

Leni said...

Pretty card.
I have put a link on my blog.
Is this ok for you?

Anonymous said...

Kul med nya mål, men du är så självkritisk. Jag tycker ALLA dina kort är super och du varierar dig visst! Det är kul att göra egna papper med sina stämplar, man kan ju styra både mönster och färger helt efter behov. Lycka till med dina mål!
/Muffin

Anonymous said...

Jag kan förstå att DU tycker att dina kort är lika (det gör jag om mina också, speciellt i perioder) men du varierar dina upplägg så det är nog inget som någon annan tänker på. Dessutom gillar vi dem oavsett!

Anonymous said...

Underbart kort!!
Kramar