Sunday, November 26, 2006

I går var jag ..


och Karin och ett stort gäng tjejer på pysselträff i Kallinge, ca 1,5 timmes resväg från Kalmar.


Det var jätte trevligt, lite trångt ibörjan, men allt efter att dagen gick så droppade det av lite folk och man fick större plats.. ;-) Det var trevlig stämmning och man fick endel gjort..


Jag pysslade 4 julkort..som inte kan visas än ;-), det kommer först att dyka upp på en annan blogg nära dig ;-)
Kortet som syns här upp har jag gjort och skickat till Asamia/Åsa och hennes tjejer som jag träffade i Sthlm...Tack för ett trevligt samtal och en rolig shoppingstund.
Stämplarna är från hänglar och stänglar.

14 comments:

Anonymous said...

Det här kortet är underbart, och det bästa med det är att det bor hos mig!
Vad kul att du hade trevligt på träffen,
Kram Åsa

fanny said...

Underbart kort som alltid :-).
Jag har länkat från min blogg till din, hoppas det är ok. Jag tittar ofta här och blir inspirerad, även om jag själv har lagt hänglarna på hyllan, jag är för usel på att färglägga...

Anonymous said...

Åååh.. Vet inte vad jag ska säga.. Alltid så läckra kort =) Detta var underbart!!

Anonymous said...

Men oj så fint kort det var. Lyckos dig Åsa som får ha det hemma hos dig. Men jag har också ett ÄKTA Muhren kort på min hylla här hemma......*lycklig*
Härligt med liten Muhren inspiration.

Anonymous said...

Vilket läckert kort! Fullt med en massa inspiration, och det är ju alltid välkommet! Funderar på hÄnglarna, är dom nya? Jag har ju Julijen paketet, är inte det det senaste? De var ursöta!!!

Anonymous said...

Men Linda! det här kortet får man ju knip i hjärtrat av ... så fint är det!

Ullis said...

Ingen kan göra hÄnglarna rättvisa så som du kan Linda, jag hoppas Marie inser vilken miss hon gjorde som släppte dig! ALLA dina kort är underbara! :-D

Annika said...

Alltså, du är....ja.....jag blir ordlös av beundran! Så superfint!!! Kramis!

Anonymous said...

De här hÄnglarna släpptes efter juligenpaketet, på mässan i Kalstad.
Visst är de fina! Jag älskar dem!

Anonymous said...

Superfint kort Linda!!! Det var jätte-kul att träffa dig igår. Kul också att titta på alla dina UNDERBARA kort.
Kraaam Annika

Petraso said...

Åh va fina saker

Anonymous said...

Vad kul ni verkade ha haft! Mimmi (syrran) hade i alla fall haft väldigt trevligt. Och ditt kort är bortom ord-snyggt...

Anonymous said...

thank you so much for your comments on my blog! I love your work is awesome!!!! take care

Bety.

Sanna F said...

underbart