Friday, September 15, 2006

inspiration...




Till SWE bloggen förra månaden så skulle vi inspiratörer jobba efter temat "lingon och bär", jag hade inga kort på det temat så jag gjorde en PP tavla, den blev faktiskt väldans bra..om jag får säga det själv!
;-)

Blåbären är från hÄnglar och stÄnglar, som jag har färglagt med distress ink, sen la jag glitter lim och 3D lack uppepå. Björnen och pojken har jag ritat själv och klippt alla bitar i olika papper.

Anledningen till att tagen på tavlan är tom, är att jag har tänkt att sälja den..och då är det ju bra att stämpla namnet på barnet som ska få den.....eller kanske en vuxen bärtok! :-))

12 comments:

Unknown said...

Hei.
Skikkelig vakkert kort du har laget!! Jeg er kjempeimponerad :)

Hilsen Isabell - Norge

Anonymous said...

En helt fantastisk tavla. Är SÅÅÅÅ imponerad av dina PP's.
Hälsn. Anna

Anonymous said...

Wow så snygg Linda!!

Kramen Anna

fridakarolina said...

Vilken härlig och rolig PP-tavla, du är så duktig!!!

Lilo said...

DU är SUPERDUKTIG!!

Anonymous said...

Så himla fin tavla! Jag har lagt till din blogg som länk hos mig (bygger sakta men säkert ut min länklista... :-), och hoppas att det är ok.

Tusen tack för tipset med tops och torrchalks förresten, jag ska testa imorgon... :-)

Anonymous said...

Superfiiinnnt!

Anonymous said...

Hoppas att det är ok att jag länkar till din blogg från min blogg?! Annars får du säga ifrån!

Anonymous said...

Alltså.
Man tittar. Och tittar.
Och tittar igen...hur många gånger som helst och hittar alltid något nytt på dina kort och PP's.
Du är så bra!

Anonymous said...

Jag håller med Chruss. man tittar o tittar o tittar. Dina alster är underbara!
:-)

Linda Muhr said...

misak, det går jättebra att länka!
Åhhh vad ni är snälla jag blir så glad! :-))

Många kramar till er!

Anonymous said...

Vilken fin tavla! Fantastiskt! och så har du själv målat björnen mm, helt otroligt fint! du är såå duktig!