Wednesday, September 13, 2006

Ett höst kort!



Höstens lilla älva..
...så började en lite fin dikt jag hittade bland scrappiz länkar! :-)I dag är vi bjudna på middag till min svärmor, och jag tänkte något kan man ju ha med sig..så då blev detta kortet till.Jag har klippt bort vingarna på dessa små sötisar, pga att vi har en liten kusinängel och jag vill inte påminna om änglar idag ;-(....hoppas att ni tycker det är okej!)
Fick mig en liten tankeställare när jag läste detta hos Marie.

Alla stämplar är från magnolia, och alla papper är Chatterbox papper, endel från Magnolia och en del privata.

Sen vill jag bara säga att jag är världens gladaste designer *kvittrar* jag fick ett underbar paket idag, längtar att visa er nya stämplar!

Hoppas ni finner inspiration!

14 comments:

Anonymous said...

Vilket underbart kort!(som dina alltid är). Älskar de höstiga färgerna.
Hälsn. Anna

Anonymous said...

WOW, vilket sött kort. Vilken härlig kombination.

Mvh

Maria Eklund

Emma said...

Jättefint kort och jag tycker att det är helt ok att klippa bort vingarna en sån gång!!

Anonymous said...

Du gör helt UNDERBARA kort och JA du inspirerar!!! Måste köpa dessa härliga stämplar snart, men jag kommer nog att klippa bort vingarna. Jag tycker, liksom Marie (läste hennes blogg idag) att änglar är sogliga :( - alla assosierar vi olika! :)

Kikar in här dagligen för en liten inspirations-knuff! :)

Anonymous said...

"Sorgliga" ska det ju stå!

Anonymous said...

Fint höstkort linda!
Spänd på ditt nya paket, ska bli spännande att se vad du nu ska hitta på...

Anonymous said...

Underbart kort! Det är en fröjd att komma in på din blogg och se allt fint du gör!

Anonymous said...

Vilket sött kort!

Kramen Anna

Anonymous said...

Jättefina saker du gör, inspireras alltid av dig! Kram åsa/asamia

Anonymous said...

Men du är ju bara så bra!! Av nån knasig anledning var jag tvungen att tömma cashen på datorn för att se allt nytt du gjort. Sååå mycket fint! Man blir så sugen på stämplarna tjejen! ;-)

Anonymous said...

Härliga kort! Jag tycker mest att änglar är gulliga, men det finns mååååånga änglastämplar. Kul att se att man kan göra om dem på olika sätt också. Det här svärmorskortet är ju som en egen tavla. Underbar! Kram

Anonymous said...

Hej!
Hittade hit via Magnolias inspirationsblogg och har nu kikat och funnit en massa,massa inspiration hos dig.Eftersom jag är nybörjare på scrapbooking och vill testa att göra kort med stämplar kommer det en fråga här(kanske en dum fråga),när man färglägger stämplar med distress ink ,är det penslar man använder ,eller är det en pipett i själva flaskan man kan färglägga med?JAg har också en pysselblog,det är den bloggen hos mig som heter by pixelit om du vill kika in.Ha det gott,

Anonymous said...

Vilket underbart sött kort! Jag blir alltid så glad när jag tittar in på din sida och ser alla härliga kort du gör.

Linda Muhr said...

Powerpinglan, jag använder mig av en pensel och mycket vatten när jag målar med distress./Linda