Saturday, April 15, 2006

Jag har SCRAPPAT!!!!


Jag skrev ju härom dan hur ledsen jag var jag var för att jag inte kom ihåg hur man scrappade...tack Sara, Lilo, Millan och Gudrun för era kommentarer och uppmaningar, jag tänkte att jag måste ta tag i det helt enkel, tag fram ett kort som var ganska ny taget, men inte jätte viktigt, så började skapandet, tänkte försöka vara med i www.pysselpunkten.se tävling, så Jag utgick från de kriterierna, och det blev faktiskt något!!!!

Jag är inte super nöjd, men den är kreativ och väldigt JAG!!
Tack mina vänner för erat stöd!

12 comments:

gudrun said...

Så fin side du har fått til! Nå ble jeg skikkelig GLAD, når jeg så at du hadde scrappet litt igjen. KJEMPEBRA! :-)
Fargene, og den fine sirkelen du har gjort så kreativ er superbra.
Stå på, Linda! :-)

fridakarolina said...

Vilken härlig LO!

Millan said...

Den är helt underbar! Där ser du att du visst kan fortfarande! *ler*

Lilo said...

Härligt!!!! En riktig Muhren-sida, helt klart!!!! =)

Elisabeth said...

Helt underbar sida! Du är ju jätteduktig!!!

webmosterhelene said...

Jamen se, Linda!! Här kommer jag in för att peppa dig lite och ser att du klarat av att scrappa alldeles galant ju :) Du är en fantastisk scrappare!!! Bara älskar dina underbara alster!! Heja heja!! Kram!!!

Lene S said...

Å, så godt å se! Og du ...den er jo helt super! Kjempetøff! En skikkelig "Muhren" å bli inspirert av! ;o) Mere! mere! LOL!

KRAM

Anonymous said...

Det är en fröjd för ögat och mys för själen att titta in i din blogg. Allting är så superfint och jag spinner som en katt...

Anonymous said...

Ja Linda det är väldigt du!

Imorgon borde det komma en liten överaskning till dig från mig.

Kramen Anna

Anonymous said...

Super layout! Saknar dig! Vi måste ses snart!

Mikaela said...

Riktigt snyggt! Skönt att du kommit igång igen. Har också kommit ur min lilla block, alltid lika skönt!

Anonymous said...

HÄRLIGT!!! Blir så glad när jag ser nåt nytt från dig =)