Friday, April 21, 2006

Färgutmaning!


HelenaH som är en av scrappiz DT har lagt ut en dt utmaning, som jag hakade på!
Rosa, lila och grönt var utmaningen, inte mina färger men jag hittade några gamla kort från förra våren, som kunde passa!

Jag blev tyungen att fota denna Lon vet inte om det blev så bra, men när jag scannade och la ut på scrappiz i går så hand scannen, förstorat bazzill strukturen så det såg knöligt ut! Konstigt!

Jag har beställt ett nytt afabet till min Qk, denna gången blev det studio, mest för att det är komplett, jag har ju bara UC, eller LC, sen har ju Marie http://maraij.blogg.se/ gjort så fantastiska rubriker med studio, så jag tror att jag blir nöjd! ;-)

Även ett 20 tals dies har jag på väg hem, först hade jag beställt 6, sen var det rea, då blev det några till, sen ska jag få betalning för mitt uppdrag i Norge, och frakten är så dyr därifrån så därför valde något litet, så 8 dies kommer därifrån! *lycklig* jag som aldrig annars handlar, men nu var det dax!

2 comments:

Anonymous said...

Smickrande läsning här var då =) Tack, söta du.

Kul att se dina LOs igen, du är fantastiskt duktig och jag heldiggar DIN stil, den känns helylle-Linda-aktig.

KramKram

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»