Monday, November 21, 2011

Kuvertkort!


Tycker det är svårt att göra annorlunda kort, men är ändå sugen på att testa, det första blev så här..tänkte nog att detta kan stora sonen få i julklapp han vill ju bara ha pengar ändå!


Stämplen är från Inkido! De blå blommorna är stämplade och utstansade med en retrostans.Fick inte till skarven fram så bra, men det finns säkert något bra knep för det! ;))

Jag jobbar så mycket nu att tiden till att pyssla inte riktigt finns, men jag försöker att ta mig tid...jag har 2 kort till på G hoppas få de klara snart!

Kram till er som läser, blir så glad av era kommentarer!♥

♥♥♥

2 comments:

Galenskap och lite allvar said...

Verkligen jättefint!
Hoppas din son inser vilken duktig och go mamma han har!!

Jag kan ibland oxå känna som du, att man behöver lära sig nya viktekninker till nya kort. Det är så roligt när man kan utveckla nya tankar & idéer...

Önskar dig en kanonbra vecka!
Kraaam Veronica

Bárbara said...

Jättefint kort! Smart att stämpla retroblommorna och det blev så fint!Måste testa det, tack för att du delar med dig dina fina skapelser!'Bárbara