Sunday, November 27, 2011

Annorlunda kort!

Satt och lekte med mina stämplar och papper idag, det resulterade i ett annorlunda kort, ser enkelt ut på framsidan och man kan inte veta vad som komma skall!

Lite rosor i rött och blad från en gammal ljusmanschett!
Papper från Inkido!

Hittade en äldre Hänglar och Stänglar stämpel och var sugen på att stämpla, men jag ville ju färglägga med promarker, så jag testade att stämpla med min svarta distressdyna och trots att den är gammal och ganska torr så funkade det riktigt bra, Jippi!!

Nu kan jag ju använda mina vanliga stämplar och färglägga med promarker, innan har jag ju bara använt digitala stämplar!

Maskade ihop lite olika stämplar, någon gammal text, snöflingor och hjärtan! Alla stämplar utom texterna är från Hänglar och Stänglar! (tror jag) ;))

Min nya kantstans fick oxå vara med! ;))

Trevlig första advent på er!

2 comments:

Anneli Mellstrand said...

Underbart kort ....

Kram
//anneli

Chris_P said...

Supergulligt kort!!