Saturday, December 10, 2005

sortera, sortera, sortera.......


Jag har ju inte haft någonstans att vara när jag pysslar, så jag har alltid suttit vid köksbordet, mina grejer har hamnat på köksbänken.....
Men för ett tag sedan bestämdes att jag skulle få en liten skrubb, som ligger intill köket, så idag har jag börjat rensa ut det som fanns i den.

En hel del, skit fanns det där, en hel sopsäck fick jag ihop.
Tyvärr så har vi haft påhälsning av möss där inne, så vi måste gipsa väggarna.
Mannen och svärfar ska fixa det men man vet ju inte när nu är det iallfall påbörjat, lite saker ska ju inhandlas oxå, som en pärm till alla skisser och mönster, glasburkar till band, fler CD skivorsfodral till alla mina stämplar, ett CD ställ till väggen.

När det är färdigt ska ni får se före och efter bilder, tills dess så får man drömma......

1 comment:

Mikaela said...

Vilken lyx med en scraphörna, jag vill också ha det! Vi flyttar till större om 2 månader och då ska jag lura till mig en liten hörna.