Friday, December 22, 2006

Tack Magnolia!


Med detta kortet vill jag tacka Magnolia för att jag har fått chansen och äran att vara deras DT, jag får alltid så fina saker att jobba med och är stolt och glad över mitt arbete..
Jag hoppas på ett fortsatt bra samarbete under 2007. ;-)
Papper från Bazzill, och MMEs magnolia, stämpel Magnolia, små prima blommor, rosa brads...och doodlingen är faktiskt klistermärken som jag har fått från Magnolia att testa..super kul att jobba med..Tack!

Kort upplägget har jag liftat från min norska stämpel vän Åshild.

16 comments:

Anonymous said...

Hei igjen.
Og du er en skikkelig flink DT for Magnolia. Etter å ha sett kortene dine begynte jeg å kjøpe disse stemplene og lage kort. De er herlige.
Tusen takk for det flotte kortet som kom i posten idag. Gjett om jeg er en stolt eier.
Ønsker deg en riktig god jul og et nytt godt kreativ år.

Lilo said...

Wow! Du gör så mycket fint åt Magnolia så jag tror de tackar dig tusenfalt tillbaka! =) GOD JUL!

Kristin said...

Underbart vackert kort!!! God Jul på dig = )

Sanna F said...

Jätte fint kort!!!




God jul
Kram från Sanna

Anonymous said...

Underbart kort Linda!
Du är så duktig, och jag är säker på att de uppskattar dig.
Risken finns att jag liftar det här kortet ;0)
God Jul önskar jag er alla!

Anonymous said...

Jättefint kort!

Passar på att önska dig en riktigt god jul!

Åshild said...

Kjære Linda! Jeg sitter her og smiler fra øre til øre :) Så kjempestas at du vil lifte kortet mitt! Og med et så utrolig flott resultat! Magnolia er virkelig heldige som har fått deg med i designteamet sitt!

Ønsker deg en riktig god jul! Håper du får noen flotte dager. Og kanskje blir 2007 året hvor vi kan treffes IRL? :) Det hadde vært stas!

Gode klemmer fra Åshild

Elisabeth said...

Tack för all inspiration du sprider omkring dig!!!
God Jul och Gott Nytt år!

Kram

Berit said...

Jeg tussler innom for å ønske deg en fin jul - og grattis med jobben!

KLEM

Anonymous said...

Jättefint kort!
God jul :)

Anonymous said...

Tackar för den fina kommentaren och hälsningen i min blogg.
Jag önskar dig hälsan åter, usch för öronvärk...jag VET för jag brukar också ha det. Hoppas att de kan hjälpa dig nu!
Ta dig lite pysseltid, och varva ner.
Kramar Åsa

Maria said...

Hej, grattis till nya jobbet.Kul att du hamnat på ett ställe du redan trivs på.
Jag har under ett antal veckor studerat dina fiiina kort och nu har jag lyckats göra några fina kort jag men. Måste tacka för all inspiration. kolla gärna min sida.

Zarah said...

God jul, god fortsättning och ett underbart nytt år (med stort grattis till nya jobbet också) önskar jag dig!

Anonymous said...

Shiit.. Detta var verkligen Underbart!!

Ha en bra jul o ett gott nytt år!

Anonymous said...

God fortsättning vill jag önska dig och din familj.
Hoppas vi ses snart
Kramar
Jenny

Maria said...

Va roligt att du tittat in på min blogg. Kul att du gillar min kort. God fortsättning.
Maria.