Saturday, March 18, 2006

sååå nöjd!!!





Idag har jag städat, det är väl inte det roligaste, men jag var tvungen att städa min pysselskrubb, det var såååå j***la stökigt att det gick inte att sitta där inne, de senaste gångerna har jag fått sätta mig i köket som ligger intill!

Så lite bilder på hur jag har det!

Den höga staplen med CD fodral är mina hänglar stämplar, de kommer att få en hylla på väggen imorgon istället för att ta plats på bänken, sen saknas sista biten på bänken, men den kommer oxå att komma dit i morgon, (tror jag)!

Mina papper har jag i en dokument vagn, köpt på kommunens återbruk, för 40 kr, med hängmappar.

Mina band och blommor ligger i gamla och nya glas burkar så jag kan se om, de gamla är köpta på "kupan" röda korsets secondhand, och nya är från IKEA.
Detta är ett lågbudget pysselrum, som funkar utmärkt!!!

10 comments:

gudrun said...

Oj, så fint du har fått det på scrappeplassen din! :-)
Grattis.
Det er alltid kjedelig å rydde, men Gu' så skjønt det er når man endelig har fått gjort det! ;-)
Jeg har også, nettopp ryddet på mitt scrapperom....så nå kan jeg faktisk sitte der å scrappe.....fantastisk.... LOL

Ha en fin dag.

Anonymous said...

Åhh!! Det ser jättemysigt ut Linda!

fridakarolina said...

Förstår att du är nöjd Linda, ser väldigt trivsamt ut!
*
Förresten kör vi scrapträff även denna tisdag i Nybban, nu har ju äntligen den rosa QK-tången kommit. Alla är så sugna på att testa den så jag tror det kan bli lite "kalabalik" kring den första gången! ;)

Anonymous said...

Vad kanonfint du fått det vännen!!!! Lågbudget är bra!! Man tar vad man har och vad man trivs med!!
Laddar du i pysselrumsalbumet på Scrappiz också och gör en inspirationstråd (du kanske redan gjort)? Det är säkert fler än jag som älskar scraprumsbilder!! =OD

Anonymous said...

Vad fint du har det! Lågbudget eller inte, det är ordning och reda och plats att scrappa och det är ju huvudsaken! Har också ett lågbudgetrum i en garderob :) Det behöver också städas.. Kanske ska motivera städandet med att jag "behöver" fota och lägga ut på nätet.....

Anonymous said...

Roligt att få en liten titt i ditt scraprum.
Här kör vi också budget, det är ju det praktiska som räknas ;)
Lääääääängtar tills mitt nya fina scraprum är färdigbyggt. Vi håller på att spackla förtillfället så nästa helg kanske jag kan börja sätta upp lite hyllor och skoj.
*KRAM*

Anonymous said...

Vad fint du har det! Jag blev inspirerad att städa min lilla hörna jag med :-)

Anonymous said...

Vilken härlig vrå! Jag tycker inte alls att du ska kalla det lågbudget. Det är stiligt att kunna inreda så snyggt, genomtänkt och finurligt för en billig(are) peng. Det blir liksom så mycket mer en själv...

Anonymous said...

Vad härligt med en nystädad vrå!! Du har fått det fint! Lågbudget är hur bra som helst, ger pengar över till annat som är viktigare, som tex. papper... :-)

Jag ska flytta min lilla vrå. Den är f.n. på övervåningen, men där villa jag så sällan sitta, och då bär jag ner allt till köket istället. Nu är planen att jag ska dela rum med datorn och pianot. Det kommer att bli sååå bra!

Anonymous said...

Åh så fint du fått! Burkarna är en bra idé för band och garn - den snor jag rakt av!

Kram, Gunvor