Monday, October 24, 2011

Pysselrums inspiration!

Bild från Vintage house

Eftersom jag håller på och fixar i mitt pysselrum idag har jag inte haft någon möjlighet att pyssla därför tänkte jag visa några av de pysselrum jag har inspirerats av när jag donar i mitt eget! Älskar att allt inte är nytt och oanvänt, jag älskar slitna saker!


Hos Tipsy Tessie är färgskalan så härlig, lite färg är ju ett måste i ett pysselrum!


Denna bilden kommer från vasabladet

Här har vi ordning och reda, det är ju oxå ett måste annars hittar man ju inte sina fina saker! ;)

Här är det härligt retro och lite udda, det gillar jag även om jag inte lyckas ta ut svängarna lika mycket!

In myhouse

Denna lilla med naggande goda pysselplatsen är så charmig!

Den hittade jag hos Pastill


Här kommer ytterligare än härligt retro och lite sliten pysselvrå den finns hos norska Fjeldborg


Här hos Emma hittade jag denna finfina burken och tapet..älskar ju burkar och tapeter!

Hoppas att även ni har fått lite pysselrums inspiration..Nu blir det middag, sen ska jag sätta upp mina hyllor och börja hemstila!

♥♥♥


No comments: